Лого Компания

Започни своя Стаж като Purchasing Trainee with German (f/m)

София

Запознай се с условията

Описание на позицията

С над 100 магазина и 2 логистични центъра в страната Лидл България вече 10 години затвърждава водещата си позиция като отговорен инвеститор, коректен работодател и предпочитано място за пазаруване, предлагащо високо качество на добра цена. В ежедневната си работа се придържаме към ясни принципи на уважение и честност, които определят нашите действия и начин на общуване. Ако искате да работите в приятна атмосфера с екип от мотивирани и усмихнати хора, не се колебайте и кандидатствайте сега!

Нашето предложение

  • 12-месечно обучение, което ти е необходимо за бъдещата работа, като системно и задълбочено те запознаваме с твоите задачи
  • Ментор, който ще ти помага и обучава по време на целият обучителен период
  • Приятна работна атмосфера в един мотивиран екип с ориентация към служителя и персонално развитие, което се отличава с насоченост към задачите и професионална квалификация
  • Нови предизвикателства всеки ден, многостранни и разнообразни задачи, висока отговорност
  • Стартово заплащане в размер на 2 900 лв. бруто + ваучери за храна в размер на 80 лв./месечно + допълнително здравно застраховане
  • Карта Мultisport на преференциална цена
  • 1 ден допълнителен отпуск за рожден ден
  • Подарък и паричен бонус при раждане на дете

Лидл България гарантира

  • Коректно отношение
  • Дисциплина, точност и прозрачност в трудовите взаимоотношения
  • Пълна конфиденциалност при разглеждането на кандидатурите
  • Пълна защита на личните данни според новата регулация на ЕС и действащото българско законодателство

 

image

Отговорности

Твоите задачи:

  • Развиваш и оптимизираш продуктите и асортимента
  • Участваш и подпомагаш воденето на преговори
  • Подпомагаш развиването на търговски стратегии
  • Наблюдаваш пазара и анализираш тенденциите
  • Участваш в контрола на договореното качество
  • Посещаваш производители
  • Организираш и провеждаш тестове на продукти
  • Следиш и спазваш зададени срокове
  • Обработваш текуща кореспонденция и документация
  • Изготвяш презентации, протоколи и вътрешни справки
  • Работиш с вътрешнофирмен софтуер
  • Отговаряш за комуникацията с производители и доставчици, както и с централния офис на компанията в Германия и с други държави, в които Лидл оперира

Изисквания

Твоят профил:

  • Завършил си висше образование (с фокус икономика / търговия)
  • Имаш много добра компютърна грамотност
  • Владееш писмено и говоримо немски език на много добро ниво
  • Предимство е владеенето на английски език на добро ниво
  • Умееш да поставяш приоритети и спазваш срокове, както и да боравиш с конфиденциална информация
  • Притежаваш отлични комуникативни умения и си уверен и убедителен в представянето си
  • Умееш да се интегрираш в екип и се адаптираш бързо към динамична работна среда и проявяваш ентусиазъм в работното ежедневие
  • Ти си самоинициативен, организиран, отговорен и иновативен
  • Отличаваш се с изключителна съобразителност и добри аналитични способности
  • Търговията и хранителните стоки са ти интересни
  • Имаш шофьорска книжка категория Б и си активен шофьор
  • Желателен е предварителен опит в сферата на стоково снабдяване / търговия / продуктов мениджмънт