Лого Компания

Започни своя Стаж като Стажант "Труд и работна заплата"

София

Запознай се с условията

Описание на позицията

Ние сме Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) – екип от 33 200 души, обслужващ клиенти в 29 страни, които работят заедно, за да направят, разпространят и продават някои от най-обичаните марки в света. В България сме локация, много различна от всички останали от нашата група. Нямаме производствен, дистрибуторски или търговски бизнес тук. Вместо това сме горди да подкрепяме всички наши европейски бизнес звена като Център за споделени услуги.

След големия успех на нашата Стажантска програма през 2021 г., стартираме следващото издание, което е планирано да започне през март 2022 г. Стажантите ще се включат в екипите на Финансовия център за споделени услуги (Shared Service Center) и Центърът за експертиза (Center of Expertise), като ще бъдат позиционирани в гр. София и гр. Варна.

Титулярят на длъжността ще отговаря за общите административни задачи по ведомостта, системата за проследяване на работното време, трудовата медицина, мобилността и данъчната координация, администрирането на социалните придобивки на служителите.

  • 9-месечна платена програма, предназначена да се проведе между март-декември 2022 г.
  • позволява гъвкавост на стажантите, тъй като те ще могат да избират между схема на пълно и непълно работно време
  • за всеки стажант има предвидено персонален наставник, който да помага и съдейства през цялата продължителност на програмата
  • Трудов договор
  • Платен стаж, заедно със социални придобивки като всички редовни служители; опция за назначаване на регулярна позиция след изтичане на стаж;
  • Локация : София / възможност за работа от вкъщи /
  • Срок за кандидатстване: 28/02/2022 
image

Отговорности

Администриране на работните заплати:

  • Подготвяне на отчети/справки по отношение на заплати, бонуси, отпуски, болнични листа и  т.н.;
  • Изготвяне на всякакъв вид бележки и удостоверения за служителите и справки за ръководството;
  • Изготвяне на статистика и доклади, свързани с административни въпроси-отсъствия, използван отпуск ,извънреден труд

 

Контрол на системата за проследяване на работното време:

  • Администриране и поддържане на информацията
  • Създаване на доклади за мениджмънт екипа
  • Създаване и деактивиране на профили
  • Актуализиране на системата според организационната структура

 

Социални придобивки:

  • Администриране на процеса на картите за спорт и допълнително здравно осигуряване

Мобилност и данъци:

  • Подпомага процесите, свързани с международни назначения
  • Комуникация с вътрешните и външните партньори, спазване на политиките и законодателството на Дружеството

Трудова медицина:

  • Отговаря  за прилагането на всички процеси, свързани с трудовата медицина, включително, но не само
  • Документи по трудова медицина - подготовка и подаване с Органите и външния доставчик на трудова медицина
  • Поддържане на книга за начален и периодичен инструктаж; изготвя изявления за новонаети
  • Поддръжка на регистъра за отпуск по болест

Изисквания

  • Опит на позиция, администиране на работни заплати и познаване на процесите
  • Образователна степен ( бакалавър / магистър )  в областта на човешките ресурси или икономическата област
  • Отличен английски, говорим и писмен
  • Добро познаване на MSOffice
  • Отлични комуникативни умения  
  • Умения за анализ на информацията с внимание към детайла
  • Гъвкавост и увереност за работа в динамична среда