Лого Компания

Започни своя Стаж като Стажант "Анализ на клиентски данни"

София

Запознай се с условията

Описание на позицията

Всеки от нас непрекъснато търси най-доброто място за работа. Място, където идеите ни са наистина от значение. Ние в УниКредит инвестираме в твоя талант, защото за нас хората са най-големият ни актив, който допринася за общността ни с разнообразния си опит, умения и светоглед.

Ние подпомагаме хората ни да растат като разкриваме уникалния им потенциал и инвестираме в тяхното професионално и личностно развитие.

Стани част от бъдещето, което градим всички заедно в една международна група, където Хората са много повече от служители и всеки съществено допринася за споделения ни успех.

Ти можеш да реализираш плановете си, да оставиш следа, да правиш важните неща.

Нашият екип знае колко е ценно да получиш подкрепа при старта на кариерата, затова ниедаваме възможност на младите хора да приложат на практика познанията си и да направят първите си професионални стъпки.

Стажантската ни програма има за цел да подаде ръка на студентите и наскоро завършилите специалисти, като ги запознае с основните дейности от работата в банковата сфера и съчетае обучението с реалните работни предизвикателства в екипа на водеща финансова институция.

Параметри на стажантската програма:

  • Целогодишен прием
  • Месечно възнаграждение
  • Присъствен стаж – за цялата страна
  • Пълен работен ден
  • Продължителност 1 година
image

Отговорности

  • Провежда комплексен анализ на документи (за самоличност и лични данни) в съответствие с изискванията на регулативната рамка
  • Извършва анализ на клиентски данни в съответствие с регулативните изисквания – според профила на Стажанта, това могат да бъдат физически или юридически лица
  • Комуникация с клиенти относно актуализацията на данните им в Банката
  • Събиране, въвеждане, съхранение на клиентска информация, изисквана по закон и други регулативни причини, при спазване на конфиденциалност и опазване на банкова тайна
  • Входира, верифицира и редактира данни в информационната система на банката с цел намаляване на регулативния риск
  • Комуникация с други структури в Банката, участващи в актуализацията на клиентски данни
  • Познаване и стриктно спазване на законовите разпоредби и вътрешнобанковите процедури, касаещи дейността

Изисквания

  • Завършили студенти без релевантен на специалността си опит
  • Добро ниво на английски език
  • Много добра организация на работата
  • Внимание към детайла при изготвяне на съответните документи
  • Добри компютърни умения – Microsoft Office