30март 2023. София. Как „Фурната на Lidl“ да бъде още по-атрактивна за клиентите? Могат ли психометричните тестове да се използват в подбора на персонала и как изглеждат търговските кампании през погледа на младите? Това са само част от общо 12-е проекта, по които ще работят тазгодишните стажанти на Lidl.
За четвърта поредна година компанията провежда своята стажантска програма. С нея тя дава възможност на младите хора да работят по конкретен бизнес казус и да видят на практика как работи успешният ритейл бизнес. До 15 май е крайният срок, до който всички студенти от страната и чужбина могат да кандидатстват ТУК, като още при кандидатстването те посочват проекта, който им е най-интересен и по който биха искали да работят. Самият стаж ще се проведе от 3 юли до 31 август.
Освен по-голям избор от проекти, тази година програмата ще предложи и по-високо възнаграждение. Всеки месец в периода на стажа участниците ще получават 1000 лв. бруто, както и 200 лв. ваучери за храна. За да не пречи стажът на почивката, те ще имат 5 дни неплатен отпуск и един допълнителен ден отпуск за рожден ден, ако е в рамките на програмата.
Сред предимствата на стажа в Lidl са и различните видове обучения, които ще подготвят участниците за предстоящите им задачи и бъдещото им професионално развитие. Планирани са обучения по управление на проекти, презентационни умения и възвращаемост на инвестициите, или т.нар. ROI (return on investment). В допълнение всеки стажант ще премине и през въвеждащо обучение, съобразено с проекта, по който ще работи.
През цялото време младежите ще могат да разчитат на ментор, който ги напътства и им помага. На финала на програмата всеки стажант ще представи своя проект пред мениджмънта на компанията. А успешно представилите се имат реалния шанс да продължат развитието си в компанията и след това.
Повече за стажантската програма на Lidl можеш да научиш ТУК
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 116 магазина в 51 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.